loading...
دلــشــــکُُستــه
aidin بازدید : 4 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

وقتی تنهایم گذاشت و رفت بهش گفتم

خط زدن بر تو پایان من نیست.....

آغاز بی لیاقتی توست

همیشه بهترین ها برای من بوده و هست

اگر مال من نشودی قطعا بهترین نبودی و نیستی

این تو نیستی که مرا فراموش کردی

این منم که به یادم اجازه نمیدم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند

صحبت از فراموشی نیست

صحبت از لیاقت است

محکم تر از آنم که برای تنها نبودنم آنچه را که اسمش غرور گذاشتم

برایت به زمین بکوبم

احساس من قیمتی داشت که تو برای پرداخت آن فقیر بودی

::

بهونه برای گریه زیاد است....

اما!!!

امان از گریه ی بی بهونه (****0939260)

::

ناراحت نامردیها و بدیهای دنیا نباش
دنیا اگه مرد بود اسمش دخترونه نبود....(****0915296)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرت درمورد وبلاگ چیه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 164
  • کدهای اختصاصی
    کد جاوا اسکریپت