loading...
دلــشــــکُُستــه
aidin بازدید : 4 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

یادم میاد میگفتی برو خدا نگهدار

نوشتی روی دیوار به آرزوی دیدار

رفتم،غروب رفتن دلم میگفتش نرو

نمیشنیدم انگار،من التماس دل و

رفتم و باز اومدم،اما ندیدم اون رو

گفتن که دیر رسیدی،داده به دنیا جون و

گفتم محاله،هرگز،اونی که من و دوست داره

قول داده هیچوقت من و تنها نزاره

میگن آرزومون افتاده به قیامت

گلم؟آخه من که ندارم اینقدر،صبرای بی نهایت

به عشق تو رو دیوار منم واست نوشتم

به آرزوی دیدار منم خودم رو کشتم

من و ببخش عزیزم که خیلی دیر رسیدم

زیر نوشته ی تو ی خط سرخ کشیدم

با قطره قطره اشک

با ذره ذره خون

به آرزوی دیدار منم دارم میدم جون

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرت درمورد وبلاگ چیه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 163
  • کدهای اختصاصی
    کد جاوا اسکریپت